12. 2. 2021
SFÉRA, a.s., zaviedla systém manažérstva služieb podľa ISO/IEC 20000-1:2018
Získali sme už v poradí 4. typ certifikátu od medzinárodne uznávanej autority DNV GL - Business Assurance v oblasti akreditácie manažérskych firemných systémov.
Tentokrát v oblasti systému manažérstva služieb podľa ISO/IEC 20000-1:2018. Získaný certifikát potvrdzuje vysoký štandard a úroveň poskytovaných služieb pre našich zákazníkov, ako aj riadenia súvisiacich firemných procesov.
Jeho zavedenie je zamerané na nasledovné oblasti:
- Manažérske prínosy – systematický prístup k riadeniu služieb v rámci celej organizácie
- Zvyšovanie kvality - definovanie štandardov poskytovaných služieb, kontrola ich dodržiavania a zlepšenie zákazníckeho prístupu
- Ekonomické prínosy – zvýšenie efektivity procesov v rámci riadenia služieb
- Obchodné a marketingové prínosy – zvyšovanie konkurencieschopnosti a dôveryhodnosti pre zákazníka
Sme na seba nároční. Našim cieľom je preukázať súčasným i potencionálnym zákazníkom, že sme top hráčom nielen v oblasti správy IT systémov a vývoja riešení, ale aj v oblasti kvality riadenia firemných procesov.
Získanie certifikátu je odrazovým mostíkom k neustálemu zlepšovaniu. Predpokladom jeho udržania je pravidelné a úspešné absolvovanie nezávislých, externých auditov manažérskych systémov. Každoročne tak podľa náročných kritérií preukazujeme súlad a zvyšovanie úrovne riadenia kvality podľa ISO 9001:2015, zodpovednosti voči životnému prostrediu ISO 14001:2015, poskytovaných služieb ISO/IEC 20000-1:2018 a informačnej bezpečnosti ISO 27001:2013.